de voordelige sportprijzen en darts webshop
Het totaalbedrag is € 0,00

Je bestelling

Account aanmaken

Niets moet en alles mag. Daarom willen we je tot niets verplichten. 

Het is geheel aan jou om een DUBBELTOP -account aan te maken. 
Dit kost je niets en levert je louter voordelen op. 
Alhoewel, het is natuurlijk wel weer een extra wachtwoord om te onthouden.

Waarom zou ik een DUBBELTOP -account aanmaken?
Je hoeft natuurlijk geen DUBBELTOP -account aan te maken. 

Mocht je dit echter wel doen, profiteer je van aardig wat voordelen.

  • Niet langer meer bij elke bestelling je gegevens invullen.
  • Altijd een overzicht van je openstaande orders.
  • Pas je contact- en verzendgegevens zelf aan.
  • Al je facturen overzichtelijk onder één dak

Wauw, handig! Hoe maak ik zo'n DUBBELTOP -account aan?

Heel simpel. Je bent slechts twee muisklikken verwijderd van je persoonlijke DUBBELTOP -account.

  1. Klik op de knop “Klant account aanmaken” links bovenaan de pagina.
  2. Vul je voornaam, achternaam,e-mailadres, en een (zelf te verzinnen) wachtwoord in.
  3. Klik op de knop “Verstuur”... en je bent klaar.

 DUBBELTOP -wachtwoord vergeten ?

DUBBELTOP -wachtwoord vergeten? Geen paniek! Dat gebeurt vaker dan je denkt. Zolang je je e-mailadres nog weet, komt alles goed. Klik simpelweg op de knop “Inloggen” links bovenaan de pagina. In de pop-up zie je geheel onderaan, ongeveer in het midden, de link “Wachtwoord vergeten?”. Klik hierop, vul je e-mailadres in en druk op “Verstuur”. Wij sturen jou vervolgens binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

En dan nog even dit...

Veiligheid boven alles. Je wilt natuurlijk niet, dat anderen er zomaar met jouw inloggegevens vandoor gaan. We willen je daarom de volgende vijf tips meegeven. Dan maak je het anderen onmogelijk om gebruik te maken van jouw Dubbeltop-inloggegevens.

  1. Gebruik minimaal 8 tekens in je wachtwoord.
  2. Gebruik hoofdletters, kleine letters, cijfers en speciale tekens.
  3. Gebruik altijd een ander wachtwoord voor iedere website of account.
  4. Vermijd wachtwoorden die gemakkelijk te raden zijn, zoals namen of geboortedata.
  5. En…., wijzig je wachtwoorden regelmatig.

 

Je bestelling

Hulp bij het plaatsen van een bestelling

Bestellen bij DUBBELTOP Sportprijzen en dartartikelen gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit duidelijke stappen waarbij u zelf bepaalt hoe u betaald en uw bestelling wilt ontvangen. U kunt alles naar wens aanpassen. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bevestiging.

1. Selecteer uw producten

Waarom moeilijk doen, als het ook gemakkelijk kan. Want iets bestellen via internet hoeft niet ingewikkeld te zijn. Bestellen bij DUBBELTOP is in ieder geval zo gefixt. Binnen een paar muisklikken bepaal je helemaal zelf wat je wilt hebben, hoe je de bestelling wilt ontvangen of ophalen en, hoe je wilt betalen.

Stap 1: Product selecteren

Selecteer het gewenste product. Standaard staat het “Aantal” op 1. Wil je er meer dan ééntje hebben, wijzig het aantal naar behoeften. Met de knop “Nu kopen” wordt het product toegevoegd aan het winkelmandje.

Stap 2: Winkelmandje

Niet meer weten waar je het winkelmandje gelaten hebt, altijd vervelend. Bij de supermarkt mag dit geregeld voorkomen, maar niet bij DUBBELTOP onlineshop. Het maakt niet uit waar je je in onze winkel bevindt, het mandje staat altijd bovenaan elke pagina. Door op het winkelmandje te klikken, zie je direct uit welke producten deze bestaat. 

  • Wil je meer dan 1 product bestellen? Wijzig eenvoudig het aantal en druk op de knop “Winkelmandje bijwerken”
  • Iets te enthousiast geweest, verwijder eenvoudig het artikel uit het winkelmandje.
  • Geen verrassingen achteraf, het totaal bedrag van je bestelling wordt hier weergegeven
  • Is de keuzestress voorbij, zet dan een punt achter je bestelling door op de knop “Naar de kassa” te klikken.

Stap 3: Adresgegevens

Waar mogen wij de bestelling naartoe sturen? Vul hier je persoons- en adresgegevens in.

  • Zonder alle benodigde adresgegevens wordt het wel knap lastig om het pakketje bij je af te leveren.
  • Moeten wij je gegevens bewaren, zet even een vinkje bij “Direct een klantaccount aanmaken voor de toekomst”
  • Maak een wachtwoord aan.
  • Vul in het vakje “Wachtwoord bevestigen” nogmaals je wachtwoord in. Kunnen je gelijk controleren of je hem nog niet vergeten bent.
  • Behoor je ook tot de mensen die moeten werken, laat dan je bestelling ergens anders leveren, bijvoorbeeld u je werk? Selecteer de optie “Verzend naar een ander adres”.
  • Zijn alle velden correct ingevuld, niets vergeten? Goed, dan gaan we naar de volgende stap.
Stap 4: Verzendwijze
 
Haal je liever je bestelling op afspraak af, of heb je liever dat wij je bestelling versturen met PostNL. Kies hier de verzendwijze.

Stap 5: Betaalwijze

Tsja, betalen moet uiteindelijk ook gebeuren. Selecteer hier je betaalwijze van jouw voorkeur.

  • Hoe wil je betalen, selecteer je betaalwijze van jouw voorkeur.
  • Heb je de correcte betaalwijze gekozen, ga dan naar de volgende stap.

Stap 6: Totaal overzicht

Controleer nog eventjes voor de laatste keer wat je allemaal hebt ingevuld, of….

….. je adresgegevens kloppen

….. je de juiste producten hebt besteld

….. je de juiste product aantallen hebt besteld

….. je de juiste betaalwijze hebt gekozen

Klopt alles? Mooi, dan is het tijd om af te rekenen. Althans als je er voor gekozen hebt om je bestelling te laten bezorgen. Als je voor contante betaling bij afhalen hebt gekozen, laten we de betaling nog even achterwege; afrekenen gebeurt tijdens afhalen.


Orderbevestiging

Nadat wij de bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen orderbevestiging via e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen, op werkdagen na 17:00uur, tel: 06 45 22 10 61.

 

Bestelling wijzigen of annuleren

Dat zul je net zien. Heb je zojuist de bestelling afgerond, ben je iets vergeten. Of blijk je het product eigenlijk niet nodig te hebben. 

Geen probleem! Neem direct contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen wij deze order direct kosteloos voor je wijzigen of annuleren.
Is je pakketje reeds onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Heb je het pakket wel bij de postbode geaccepteerd, dan zijn alleen de verzendkosten bij een retourzending voor uw rekening.
Duidelijk verhaal? Nee? Dan brengen we de boel nog even voor je in kaart.